У OSS-рішеннях SNT Ukraine функції Fault Management (управління несправностями) автоматизовані на різних рівнях, як показано на зображенні нижче.

                                             Рівні Fault Management Automation

Ключові результати на рівнях збору та консолідації:

  • Події доступні для інженерів зі спільної панелі управління
  • Основні кореляції: дедублювання та вирішення проблеми
  • Загальний стандарт іменування
  • Автоматизація звітів та історичних даних

Ключові результати на рівні автоматизації:

  • Категоризація подій
  • Аналіз кореневих причин
  • Пріоритетність виправлення несправності
  • Спроба віддаленого відновлення сервісу
  • Створення розумних заявок на усунення несправностей та їх розсилка
  • Автоматизація доступу до сайту

На інформаційному рівні для:

  • Інженерів NOC
  • Польових інженерів – із OSS Mobile Client

Ми пропонуємо:

  • Інтеграція з системами управління IBM Netcool
  • Аудит існуючих встановлень - у нас є понад 20 років досвіду
  • Служби підтримки і обслуговування