Надаючи сервіс доступу до мережі Інтернет, телекомунікаційні оператори часто пропонують додаткову послугу обслуговування клієнтських пристроїв, таких як модеми xDSL, DOCSIS, WiMAX або маршрутизатори FTTB. При цьому оператори зв'язку не завжди приділяють належну увагу операційним витратам, які виникають при обслуговуванні таких пристроїв.

Більшість сучасних клієнтських пристроїв підтримують протокол TR-069, який дозволяє не тільки контролювати параметри, але також дає можливість реалізувати автоматичне забезпечення сервісів та дистанційне управління клієнтськими пристроями.

Використання рішень на базі протоколу TR-069 дозволяє операторам знизити витрати на підключення клієнтських пристроїв, інженерам не витрачати час на налаштування обладнання, процес надання та конфігурації сервісу стає автоматичним. Значно скорочується час пошуку та усунення проблем на «останній милі», оскільки рішення дозволяє контролювати пристрої та повідомляти службу експлуатації про аварії на мережі.

Тепер проблеми, які можуть виникнути через порушення параметрів обладнання, можуть бути усунені ще до дзвінка абонента до служби підтримки, що прискорює час надання або відновлення послуги, зменшує навантаження на операторів центру обробки викликів.

Ми пропонуємо:

Компанія ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» пропонує будівництво систем управління клієнтськими пристроями «під ключ», включаючи послуги проєктування рішення, написання технічної документації, інтеграції з зовнішніми системами оператора (CRM, Fault Management, Provisioning, ААА, Billing), надання технічної підтримки.

Наші партнери:

Рішення від ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» базуються на обладнанні компанії Friendly Technologies.