Корпоративні мережі підприємства
ІТ-інфраструктура будь-якої організації забезпечує комунікації з партнерами та замовниками, а також функціонування внутрішніх процесів.
Центри обробки викликів
Побудова центру обробки викликів (контакт-центру) на основі IP-технологій є шляхом до оптимізації та підвищення рівня якості обслуговування замовників.
Системи ВКЗ та телеприсутності
Системи відеоконференцзв'язку (ВКЗ) та телеприсутності докорінно змінюють багато бізнес-процесів, пов'язаних з активними комунікаціями та залученням людей з географічно віддалених точок.
Корпоративна інфраструктура Microsoft
Під корпоративною ІТ-інфраструктурою розуміють всю сукупність сервісів і систем, мереж, технічних і програмних засобів, даних, автоматизованих процесів, що забезпечують виконання певного класу бізнес завдань.
Системи запису розмов для ЦОВ
Системи запису розмов є рішенням для запису взаємодій з клієнтами та управління якістю обслуговування в центрах обробки викликів, а такоже середовищах уніфікованих комунікацій.
Безпроводові мережі
Безпроводові мережі є невід'ємною частиною корпоративної мережі підприємства. Безпроводова мережа здатна задовольнити всі вимоги сучасної ІТ-інфраструктури.
Сервісна шина підприємства
Основою інтеграційної платформи, заснованої на сервіс-орієнтованій архітектурі, є сервісна шина, яка забезпечує загальний інтерфейс для надання послуг споживачам підприємства, а також надійний високошвидкісний обмін даними за допомогою різних протоколів.
Корпоративні Wi-Fi мережі
Потреба забезпечити мобільність, підвищити конкурентоспроможність та продуктивність праці збільшують вимоги до мережевої інфраструктури. Мережа повинна мати високий рівень масштабованості, легкість розгортання та управління, а також підвищені характеристики експлуатації.