Ми робимо Service Assurance більш ефективним
Обов'язком постачальника послуг зв'язку є надання власним клієнтам послуг, які вони заслуговують.
Проте, незважаючи на те, що кожен постачальник послуг зв'язку використовує багато програмних засобів операційної підтримки (OSS), все ще залишається багато ручних операцій на кожному етапі робочого процесу управління проблемами.
Ми поєднуємо телекомунікаційні технології, знання в галузі операційних процесів, експертизу в галузі інформаційних технологій та досвід у складному управлінні проектами для автоматизації операцій з управління проблемами з початку до кінця.
Для цього ми отримуємо дані із наявних систем оператора: систем управління несправностями, систем управління продуктивністю, систем керування заявками на виправлення, інвентаризації мережі, служби технічної підтримки та інших. Потім ми автоматизуємо рутинні, повторювані завдання з кореляції подій, створення заявок на виправлення, виведення сповіщень та повідомлень, управління полем обслуговування відповідно до операційних правил за допомогою нашого Correlation Engine.
Рішення та послуги OSS від SNT
- Service Assurance для інтернет-провайдерів
- Service Assurance для мобільних операторів
- Umbrella Fault Management (IBM Netcool): впровадження, оцінка та підтримка
- Field Service Automation
Всі користувачі послуг та рішень у галузі OSS від SNT Ukraine мають високий рівень задоволення та надають нам позитивний зворотній зв'язок.
OSS проекти від SNT
Umbrella Management System для "Київстара"
Рішення Fault and Event Management збирає та об'єднує події з RAN, комутації, передачі (SDH / PDH, DWDM, MPLS), GPRS, VAS. Інтегровано більше 35 різних телекомунікаційних платформ.
Завдання аналізу Root-Cause та Service Impact були автоматизовані та базуються на розроблених кореляціях, збагаченні подій, перепріоритизації, обслуговуванні та інших політиках автоматизації обробки даних, розроблених SNT.
Інвентаризація ресурсів та послуг в проекті з трансформації OSS для Telenor Serbia
Проект охоплює можливості інвентаризації та планування в галузі транспортних мереж, RAN, ІТ та послуг. Міграція даних з джерел даних старого зразка також є частиною цього проекту.
Система Fault and Alarm Management для Vodafone
Система Fault and Alarm Management на основі програмного забезпечення IBM Tivoli Netcool збирає та консолідує події з понад 25 різних телекомунікаційних (Alcatel, Siemens, Ericsson, Comverse, Nokia, Cisco, Huawei та інших) та ІТ-платформ через різні інтерфейси (Q3, Corba, MML, PFM та інші). Рішення було інтегровано з системою управління заявками на усунення несправностей (BMC Remedy).
Система Fault and Alarm Management для Датагруп
Система моніторингу мережі на основі програмного забезпечення Cisco Info Center підключена до понад 15 різних телекомунікаційних платформ (Hughes, Cisco, Nortel, Alcatel та інших). Було автоматизовано значну кількість правил кореляції.
Рішення доступу до технічних сайтів для KaR-Tel
Рішення для доступу на сайти базується на пакеті IBM Tivoli Netcool і надає наступні ключові функції:
- Авторизація доступу до сайтів.
- Повідомлення про події з телекомунікаційних пристроїв на місці робіт серед інженерів під час ремонту або обслуговування.
- Дані для історичної звітності.