Service Assurance for ISP
Автоматизація Service Assurance для інтернет-провайдерів
Нині ефективність Service Assurance полягає не в автоматизації окремої операції, а в автоматизації процесу від початку до кінця.
Для постачальника послуг Інтернету є обов'язком гарантувати своїм клієнтам послуги, які вони заслуговують. Якість обслуговування також сприймається як швидкість виправлення мережевих проблем.
Що відбувається між подією "недоступний хост" або викликом клієнта "Мій інтернет не працює!" і "Дякую! Мій інтернет відновився!"?
Незважаючи на те, що кожний постачальник використовує багато OSS інструментів для управління обслуговуванням, в кожному кроці робочого процесу управління проблемами все ще існують багато ручних операцій.
Підвищіть ефективність Service Assurance з нашими послугами
Для наших рішень ми використовуємо:
- SNT Correlation Engine, який працює на сервері з відкритим вихідним кодом.
- Інтегруємося з системою моніторингу, службою підтримки, системою створення заявок на усунення несправностей та іншими.
- Надаємо шаблони сценаріїв, які можна налаштовувати згідно з вимогами клієнта - автоматизуємо операції.
Service Assurance для проектів інтернет-провайдерів
- Моніторимо список подій для нових сигналів та змін в мережі в системі управління несправностями.
- Отримуємо інформацію про доступні ресурси на BTS з мережевого інвентаря.
- Визначаємо серйозність та пріоритет ситуації.
- Створюємо сповіщення для контактного центру.
- Намагаємося відновити проблему віддалено за допомогою NMS або терміналу.
- Створюємо заявку на усунення несправностей та відправляємо її відповідній групі.
- Слідкуємо за процесом відновлення та здійснюємо ескалацію, якщо це потрібно.
- Реагуємо на зміни в ситуації.
- Перевіряємо розв'язання проблеми і закриваємо заявку на усунення несправностей та сповіщення.
Service Assurance для операційних переваг
-
Автоматизація рутинних операцій дозволяє інженерам Центру мережевої спостереження (NOC) фокусуватися на складних питаннях.
-
Автоматизована перевірка статусу послуг та спроби відновлення операторами контактного центру допомагають зменшити кількість заявок на усунення несправностей, які надсилаються інженерам Центру мережевої спостереження (NOC).
-
Надання інформації про стан послуг для клієнтів допомагає зменшити кількість скарг, які надсилаються до контактного центру.
Service Assurance для бізнес-переваг
Підвищення ефективності операцій призводить до:
- Зменшення операційних витрат (OPEX).
- Зменшення відключень (до мінімуму).
- Покращення задоволеності клієнтів.
- Зменшення підписницької активності (зменшення втрат клієнтів).