Service Assurance for ISP

                                                    Service Assurance for ISP

Service Assurance for ISP Automated

Автоматизація Service Assurance для інтернет-провайдерів

Нині ефективність Service Assurance полягає не в автоматизації окремої операції, а в автоматизації процесу від початку до кінця.

Для постачальника послуг Інтернету є обов'язком гарантувати своїм клієнтам послуги, які вони заслуговують. Якість обслуговування також сприймається як швидкість виправлення мережевих проблем.

Що відбувається між подією "недоступний хост" або викликом клієнта "Мій інтернет не працює!" і "Дякую! Мій інтернет відновився!"?

Незважаючи на те, що кожний постачальник використовує багато OSS інструментів для управління обслуговуванням, в кожному кроці робочого процесу управління проблемами все ще існують багато ручних операцій.

Підвищіть ефективність Service Assurance з нашими послугами

Для наших рішень ми використовуємо:

  • SNT Correlation Engine, який працює на сервері з відкритим вихідним кодом.
  • Інтегруємося з системою моніторингу, службою підтримки, системою створення заявок на усунення несправностей та іншими.
  • Надаємо шаблони сценаріїв, які можна налаштовувати згідно з вимогами клієнта - автоматизуємо операції.

Service Assurance для проектів інтернет-провайдерів

  1. Моніторимо список подій для нових сигналів та змін в мережі в системі управління несправностями.
  2. Отримуємо інформацію про доступні ресурси на BTS з мережевого інвентаря.
  3. Визначаємо серйозність та пріоритет ситуації.
  4. Створюємо сповіщення для контактного центру.
  5. Намагаємося відновити проблему віддалено за допомогою NMS або терміналу.
  6. Створюємо заявку на усунення несправностей та відправляємо її відповідній групі.
  7. Слідкуємо за процесом відновлення та здійснюємо ескалацію, якщо це потрібно.
  8. Реагуємо на зміни в ситуації.
  9. Перевіряємо розв'язання проблеми і закриваємо заявку на усунення несправностей та сповіщення.

Service Assurance для операційних переваг

  1. Автоматизація рутинних операцій дозволяє інженерам Центру мережевої спостереження (NOC) фокусуватися на складних питаннях.

  2. Автоматизована перевірка статусу послуг та спроби відновлення операторами контактного центру допомагають зменшити кількість заявок на усунення несправностей, які надсилаються інженерам Центру мережевої спостереження (NOC).

  3. Надання інформації про стан послуг для клієнтів допомагає зменшити кількість скарг, які надсилаються до контактного центру.

Service Assurance для бізнес-переваг

Підвищення ефективності операцій призводить до:

  1. Зменшення операційних витрат (OPEX).
  2. Зменшення відключень (до мінімуму).
  3. Покращення задоволеності клієнтів.
  4. Зменшення підписницької активності (зменшення втрат клієнтів).