Термін Field Service Management, або FSM означає керування ресурсами компанії, які знаходяться за межами офісу, включаючи персонал і обладнання. Управління ресурсами передбачає диспетчеризацію співробітників або підрядників для виконання робіт зі встановлення, ремонту або обслуговування обладнання на технічних об'єктах, розташованих у клієнтів або за межами офісу.

Для керування виконанням робіт FSM інтегрується з інформаційними системами компанії для отримання необхідної інформації:

  1. Дані про співробітників або підрядників, що виконують роботи (система CRM або ERP).
  2. Списки поточних аварійних та планових робіт (система ServiceDesk або HelpDesk).
  3. Об'єкти, на яких виконуються роботи (система Inventory).


Доступ до необхідної інформації з систем OSS (Системи операційної підтримки) з мобільного пристрою інженера

Відстежування завдань з роботи на карті

Ми пропонуємо:

  • Послуги із інтеграції з існуючими системами OSS, такими як керування несправностями, керування продуктивністю, служба підтримки, система обробки заявок, система управління відносинами з клієнтами та інші необхідні системи управління.

Послуги автоматизації робочих процесів: класифікація подій, аналіз впливу на сервіси, діагностика та спроба віддаленого відновлення, створення сповіщень для контактного центру, пріоритизація проблем та створення завдань для виконання робіт.

Рішення Field Service Management надає такі можливості:

  • Планування виконання робіт на об'єктах та за часом з урахуванням витрат на переміщення між об'єктами.
  • Доступ співробітників до інформації через мобільний додаток на смартфоні (параметри завдання, технічна документація об'єкта, параметри обладнання, доступ до об'єкта зі зняттям з охорони і т.д.).
  • Фіксацію результатів виконаних робіт (фотографії, відео, вимірювання).
  • Візуалізацію виконання робіт з відображенням на мапі (об'єкти, завдання, співробітники).


Інтеграція систем та автоматизація робочих процесів

Планування завдань на роботу та оптимізація маршруту