Керовані сервіси в ІТ

Такий вид ІТ-аутсорсингу, як «Керовані послуги в ІТ» (англ. IT Managed Services) передбачає передачу набору послуг з обслуговування корпоративної ІТ-інфраструктури спеціалізованій компанії – Постачальнику Керованих Послуг (англ. Managed Services Provider). Це дозволяє зменшити витрати та підвищити прозорість бюджету на утримання своєї ІТ-інфраструктури, забезпечити гнучкість та адаптивність до швидкозмінних ІТ-технологій та процесів, а також зосередитися на своїй основній діяльності, підвищивши конкурентоспроможність на ринку.

Як правильно обрати постачальника послуг?

Вибір постачальника ІТ-послуг серед безлічі компаній є не тривіальним завданням. Клієнт повинен чітко розуміти, що обирає партнера, який поділить з ним ризики при передачі внутрішніх процесів. Безумовно, ціна є одним із визначальних факторів – але ще більш важливими є якість наданих послуг та професіоналізм постачальника. Тому, для того, щоб мінімізувати ризики та отримати максимальну вигоду, замовнику слід вибирати досвідчені компанії, що володіють значною часткою ринку ІТ-послуг, з успішною історією співпраці з великими замовниками та приділяють особливу увагу напрямку Керованих Послуг (аутсорсингу).

Наша компанія відповідає всім цим критеріям. Надані ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» послуги відрізняються незмінно високою якістю, перевіреною роками роботи на ринку. Внутрішні процеси ІТ-послуг побудовані з застосуванням найкращих практик ITIL, а система управління якістю компанії відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001-2001. Автоматизація процесів, гнучкість та масштабованість наших послуг дозволяють нам пропонувати ціни на рівні, що задовольняє ІТ-бюджети компаній різного рівня.

Про високий рівень наших послуг свідчать відгуки замовників, з якими нас пов'язує довготривала історія співпраці у сфері Керованих Сервісів: lifecell, «Київстар», «Укрексімбанк», Bonduelle, «Фенікс Прес Україна», «Велюкс» та інші. Роботи виконують досвідчені інженери, кваліфікація яких підтверджена сертифікатами провідних виробників ПЗ та обладнання. Якість наданих послуг оцінюється за результатами обслуговування за звітний період, для чого проводиться розрахунок коефіцієнта, що впливає на вартість. Ми націлені на надання послуг з максимальною якістю та несемо фінансову відповідальність за рівень наших послуг.

Основою Керованих Сервісів від ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» є неперервний моніторинг та віддалений метод надання послуг:

Неперервний моніторинг дозволяє завчасно виявляти вузькі місця в ІТ-сервісах та усувати їх до того, як вони почнуть впливати на бізнес-процеси. У разі виникнення інцидентів, моніторинг дозволяє швидко отримати інформацію про несправність та приступити до її усунення.

Віддалений метод надання послуг дозволяє суттєво скоротити час і вартість, необхідні для вирішення інцидентів, та пов'язані з прибуттям інженерів на місце замовника. У разі виникнення нештатної ситуації завжди є можливість терміново викликати інженера.

Керовані сервіси



Керовані послуги від ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА»

Якщо взяти за основу загальну схему ІТ-інфраструктури будь-якої компанії, Управлінські послуги можна розділити на кілька взаємопов'язаних груп: зовнішні та внутрішні комунікації, робочі місця користувачів та периферійні пристрої, мережева та серверна інфраструктура, системи та додатки корпоративного рівня, інформаційна безпека, адміністративні питання.

В рамках забезпечення функціонування кожної з груп Управлінських послуг, наші інженери можуть виконати роботи з організації, конфігурування, технічного супроводу та забезпечення функціонування обладнання та програмного забезпечення.

Зовнішні та внутрішні комунікації – забезпечення функціонування контакт-центрів, телефонії, відеоконференцзв'язку, Інтернет. Адміністрування, діагностика, усунення несправностей, взаємодія з провайдерами телефонії та Інтернет.

Робочі місця користувачів та периферійні пристрої – забезпечення функціонування клієнтського обладнання та програмного забезпечення, а також периферійних пристроїв. Адміністрування, діагностика, усунення несправностей, встановлення, оновлення та перевстановлення ПЗ, встановлення та оновлення драйверів периферійних пристроїв, контроль та планування витратних матеріалів.

Мережева та серверна ІТ-інфраструктура – забезпечення функціонування серверного обладнання та операційних систем, систем зберігання даних, мережевого обладнання, джерел безперебійного живлення. Адміністрування, моніторинг, діагностика, оновлення мікропрограмного забезпечення, зміна параметрів ПЗ, усунення несправностей у роботі обладнання та ОС, модернізація, оновлення та перевстановлення ОС.

Системи та додатки корпоративного рівня – забезпечення функціонування корпоративної електронної пошти, служби каталогів, системи резервного копіювання та відновлення. Адміністрування, усунення несправностей, переконфігурування, перевстановлення ПЗ, контроль цілісності резервних копій, адміністрування облікових записів та груп, моніторинг доступності сервісу, моніторинг використання дискового простору та цілісності поштових баз, усунення несправностей, пов'язаних з продуктивністю, потоком пошти, базами даних.

Інформаційна безпека – антивірусний захист, захист від несанкціонованого доступу до даних. Оновлення клієнтського та серверного ПЗ, оновлення антивірусних баз, конфігурування політик сканування, моніторинг загроз та мережевих атак, моніторинг стану безпеки робочих місць, перевірка стану системи безпеки, журналів реєстрації подій, конфігурування політик системи безпеки, системи моніторингу та сповіщень.

Адміністративні сервіси – управління зовнішніми контрактами компанії, спілкування від імені компанії з зовнішніми постачальниками ІТ-послуг, управління ІТ-службою компанії. Перед початком обслуговування ми проводимо аудит, метою якого є інвентаризація та пошук проблем у роботі. Підсумком є звіт, що містить перелік виявлених проблем та рекомендації щодо їх усунення. Наступним кроком є усунення проблем. Далі ми приступаємо до супроводу налаштованого та повністю працездатного обладнання. Наші інженери дистанційно або у разі необхідності в офісі виконують профілактичні роботи за обраним та закріпленим у договорі графіком. У разі виникнення нештатної ситуації завжди є можливість терміново викликати інженера. Зробити це можна, звернувшись до нашої Служби підтримки за телефоном +38 044 5811199 або електронною поштою ms@snt.ua

Економічна ефективність

Розрахунок вартості та аналіз економії від замовлення Керованих Сервісів здійснюється індивідуально. Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 044 2386388 або електронною поштою: ms@snt.ua, та зробіть запит у якому укажіть контакті дані. Рівні обслуговування по Керованим Сервісам