У компанії ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» функціонує Служба підтримки, яка працює у цілодобовому режимі. Ця служба спрямована на постійне підвищення якості наданих нами послуг та задоволення найскладніших вимог наших клієнтів. Служба підтримки приймає звернення з усіх питань, пов'язаних з обладнанням та інформаційною інфраструктурою наших клієнтів, яке обслуговується у нас. Режим роботи Служби підтримки — 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік, що дозволяє нашим клієнтам звертатися до нас дійсно в будь-який час.

Ви можете звертатися до Служби підтримки у наступних випадках:

  • Ваше обладнання придбано в нашій компанії.
  • Ваше обладнання знаходиться на сервісному або технічному обслуговуванні компанії ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА».
  • Ваша інформаційна інфраструктура знаходиться на технічному обслуговуванні компанії ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА».
  • Ви хочете дізнатися стан переданої в ремонт техніки.
  • Вам необхідно дізнатися про стан справ за рішенням звернення вашої компанії.

Служба підтримки працює у режимі «24х7х365», проте у вашої компанії може бути інший рівень сервісу за умовами сервісного контракту. Наприклад, при рівні сервісу «9х5», звернення вашої компанії може бути прийняте та оброблене в будь-який час, але наш інженер зможе зайнятися вирішенням проблеми в час, вказаний у контракті.

Ваш статус або рівень сервісу згідно з сервісним контрактом може бути змінений при продовженні діючого контракту, або, за необхідності, в будь-який час. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером, який є контактною особою Вашої компанії в ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА».

Телефон Служби підтримки: +38 044 5811199
Адреса електронної пошти: support@snt.ua

При зверненнях з питань технічної підтримки або обслуговування за контрактом нам може знадобитися наступна інформація:

  • назва організації
  • номер контракту
  • номер гарантійного талона (за необхідності)
  • найменування обладнання, з яким виникли проблеми
  • серійний номер обладнання
  • номер обладнання за контрактом - Part Number
  • детальний опис виниклої проблеми
  • контактні дані (прізвище та ім'я, номер телефону, адреса електронної пошти) вашого спеціаліста, з яким наш інженер може зв'язатися для уточнення деталей звернення
  • номер звернення та його дата (у випадку звернення за вже відкритим зверненням)