Основою інтеграційної платформи, побудованої на архітектурі, орієнтованій на сервіси, є сервісна шина, яка забезпечує загальний інтерфейс для надання підприємством своїх сервісів споживачам, а також вирішує ключову проблему інтеграції - надійний та швидкий обмін даними за допомогою різних протоколів.
Сервісна шина реалізує такі функції:
- підключення до додатків за допомогою адаптерів, як готових, так і створених власноруч
- перетворення даних між форматами, необхідними для різних додатків, а також доповнення їх необхідною інформацією з різних видів довідників та інформаційних систем
- маршрутизацію та гарантовану доставку повідомлень від джерел до отримувачів
- моніторинг та аудит всіх операцій
- централізоване управління безпекою та політиками доступу до сервісів і даних
- зменшення витрат ресурсів на взаємодію між партнерами та замовниками компанії за допомогою впровадження технології "Бізнес-до-Бізнес" (B2B) та "Бізнес-до-Користувач" (B2C).
Рішення сервісної шини є великим попитом у компаній з розвиненою ІТ-інфраструктурою, яка включає в себе різні бізнес-додатки та джерела даних.
Сервісна шина допомагає ефективно вирішувати завдання інтеграції даних в банківських та страхових компаніях, у операторів зв'язку, в логістиці та дистрибуції, а також на великих промислових підприємствах.
Ми пропонуємо:
Компанія ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" пропонує використовуючи інтеграційні продукти впровадити надійну, промислову, засновану на відкритих стандартах сервісну шину підприємства на основі SOA-архітектури, яка забезпечить автоматизований обмін інформацією між інформаційними системами підрозділів компанії, такими як ERP, CRM та інші.
Наші партнери:
Рішення від ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" в цій галузі базуються на обладнанні та програмних рішеннях таких виробників, як IBM, Oracle.