Побудова центру обробки дзвінків (контакт-центру) на основі IP-технологій є ключем до оптимізації та підвищення рівня обслуговування клієнтів. Це дозволяє об'єднати канали телефонного зв'язку, електронної пошти, веб-чатів і різних месенджерів в єдину систему обробки дзвінків.

Основні переваги використання центру обробки дзвінків:

  • покращення іміджу компанії в очах клієнтів і партнерів;
  • автоматизація процесу вихідних дзвінків (опитування, опитування, телемаркетинг);
  • обробка всіх типів дзвінків: телефонні виклики, електронна пошта, веб-чати, миттєві повідомлення та записи в соцмережах;
  • скорочення часу обслуговування та підвищення задоволеності клієнта;
  • економія людських ресурсів завдяки автоматизації рутинних завдань;
  • можливість круглодобового обслуговування клієнтів навіть без участі операторів.

Ми пропонуємо:

Компанія ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" надає послуги з розробки, впровадження, обслуговування та розвитку контактних центрів, заснованих на технологіях та обладнанні Cisco, для клієнтів різних розмірів (від кількох до кількох десятків тисяч операторів) та потреб.

Наші проекти:

ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" успішно завершила низку проектів з побудови та модернізації контактних центрів для найбільших фінансових установ країни, таких як "Ощадбанк", "Надра", "ВТБ Банк", "Промінвестбанк", "Догмат-Україна" та інші.

Наші партнери:

Проекти ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" з впровадження контактних центрів та систем запису розмов грунтуються на рішеннях Cisco, ZOOM International та інших.